بررسی رابطه بین شهرت سازمانی و ویژگی‌های شخصیتی کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

غلامرضا طالقانی؛ عباس نرگسیان؛ مصطفی گودرزی

دوره 1، شماره 1 بهار و تابستان 1388 ، خرداد 1388، ، صفحه 47-70

https://doi.org/10.22067/pmt.v1i1.2256

چکیده
  شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان یکی از سازمان‌های دارای اعتبار در نزد مردم و کارکنان شاغل در آن، باعث شده است افراد برای جذب و استخدام در چنین سازمانی همواره در حال رقابت با یکدیگر باشند. سازمان‌هایی نظیر شرکت نفت که رهبران زبردست خود را وارد حیطه آموزش، تربیت و گسترش فرهنگ شهرت سازمانی می‌کنند، نه تنها نتایج ...  بیشتر